GerryvdS.reismee.nl

Een eerste groet uit Quito!! nou ja,.....

Balen.balen en nog eens balen. Ik heb anderhalf uur voor niets zitten schrijven, ben al mijn tekst kwijt op deze site. Had moeten knippen en plakken voordat ik de locatie toevoegde.

Lieve groet vanuit Ecuador en ik hoop deze week (donderdag/vrijdag) weer tijd te hebben om te vertellen over mijn leven in Quito.

annemieke

dat is echt balen!! ik ken het...Succes de volgende keer Gerry!
Groetjes

Abdel

Hallo Gerry,

Leuk van je te horen. De mooie foto's maken een hoop goed. Succes en veel plezier verder!

Anja Hermsen

Type de tekst dan ook eerst in Word gekkie! Hoop snel te lezen hoe het daar is. Is de reis er naar toe goed gegaan? Liefs & miss you, Anja

janny

En ik maar telkens kijken of je al iets geschreven had.
ik was ( ben) zo benieuwd.
Succes dan maar bij de volgende poging.

Groetjes
Janny

Carmen

Ja ik ken het probleem! Had dito met mijn eerste reisblog :( Je kunt het idd beter in word of in kladblok doen....ivm de slechte internet connectie.....

MAAR ik vind het al ontzettend leuk om een positieve groet van je te lezen!!
Veel plezier en op naar je volgende blog ;-)

Liefs, Carmen

gerry

El Centro Histórico de Quito es el más grande de América, además está rodeado de la cordillera más alta de este continente: Los Andes.
El Panecillo, Antiguo Centro Ceremonial Inca, presenta la mejor vista panoramica del Quito Colonial.

El Ecuador con tres regiones a pocas horas de distancia, puedes disfrutar en las playas en la maniana, en solo tres horas estar en los Andes y ver el atardecer en la Selva Amazonica...
El Ecuador es una mezcla de Culturas Ancestrales que todavia permanecen vivas. Disfrutalo

Saludos Liesbeth

Carla

Hoi Ger, ben blij iets te horen. Vroeg me al af waarom het zo lang duurde. Ik zal morgen Abdel eens vragen waar hij de foto's gezien heeft, want ik zie ze niet. Ben benieuwd naar je verhalen en wens je het allerbeste.

Janneke Boer

Hoi Gerry,
In ieder geval ben je kennelijk goed aangekomen.
Geniet ervan hè. Niets meer gehoord van de woningbouwvereniging.
Wacht op je volgende berichtje. Groetjes, Janneke.