GerryvdS.reismee.nl

Voorproefje Zuid-Amerika/test

Nog 40 dagen en het is zo ver!

Als voorproefje ga ik 2x naar Spanje, niet om Spaans te leren (officieel is het Castiliaans) maar om een singlereis en een éénouderreis te begeleiden. Reis 1 was 8 dagen en nog 2 dagen voorbereiding. Deze reis zit er inmiddels op. Deze week mijn voorbereidingen treffen om zaterdag a.s. wederom richting Spanje/SantaSusanna te vertrekken. Wanneer ik dan terugkom op dinsdag 19 juli heb ik nog 3,5 week de tijd om alle voorbereidingen af te ronden om op zaterdagmorgen 13 augustus voor 5,5 maand af te reizen naarZuid-Amerika.

Tot zover voor nu........

groeten, werkse of een prettige vakantie

Gerry

Reacties

Reacties

Caeciel

Hoi Gerry,

En ben je helemaal klaar voor je vertrek morgenochtend? Wat een onwijs gave ervaring zal jij daar op doen zeg. Ik hoor graag van je reis.

Groetjes, Caeciel

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active